Gratis verzending en een gratis kurkentrekker bij eerste bestellingen van meer dan 69€ code WELKOM

mb-transporte.svg

Bij Decántalo zijn we ons bewust van het belang van een goede werking van de verzendservice. Als u wilt weten hoe wij de wijn verzenden en wat u moet doen in geval van een incident, klik dan hier. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen u graag helpen.

1 Hoeveel kost transport? Hoe lang duurt het voordat de bestelling op mijn adres aankomt?

Transittijden variëren afhankelijk van de bestemming en de geselecteerde vervoerder. Voor dit alles informeren wij u tijdens het aankoopproces over de leverdatum van de bestelling, zodat u te allen tijde weet wanneer u deze gaat ontvangen.

Hier is de lijst met landen waarnaar we de bestelling kunnen verzenden.

Klik op uw land van bestemming om de tarieven te leren kennen:

Wij optimaliseren het transport voor dozen van 6, 12 en 18 flessen, houdt hier rekening mee als u geld wilt besparen op uw bestelling. Ook vindt u op transport speciale kortingen op basis van het aantal flessen en het land van bestemming, kijk hiervoor op de tarieven van het land van bestemming. Voor "geavanceerde" wijnen zijn er geen kortingen op transport.

2 De wijn is erg delicaat. Hoe voert u het transport uit?

Bij Decántalo houden we van wijn en zijn we ons bewust van het belang en hoe delicaat het is om het te vervoeren. Daarom verzenden wij onze producten in speciale versterkte kartonnen dozen, met tussenschotten aan de binnenkant die luchtkamers tussen de flessen creëren om te voorkomen dat het contact met de flessen breuken veroorzaakt.

3 Wie beheert de zendingen?

We werken samen met verschillende vervoerders. Afhankelijk van de bestemming biedt het web u de beschikbare opties, zodat u degene kunt kiezen die het beste bij u past op basis van de prijs en levertijd.

Alle logistieke partners zijn ons vertrouwen waard en hebben kwaliteitscontroles doorstaan om een minimum aan incidenten te garanderen.

Heeft u een spoedtransport nodig of wilt u een bestelling plaatsen met meer dan 120 flessen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] en wij maken een offerte op maat voor u.

4 Kan ik mijn bestelling online volgen?

Ja, op het moment dat de transporteur de bestelling ophaalt bij onze faciliteiten, ontvangt u een e-mail met een link om uw zending online te volgen.

5 Ik ben vele uren weg van huis, wat moet ik in dit geval doen?

Voor sommige landen is er de mogelijkheid om zendingen te doen naar afhaalpunten met zeer flexibele schema's en zelfs de mogelijkheid om de bestelling op zaterdag af te halen. In het geval dat u in het land van verzending niet de mogelijkheid heeft om van deze service gebruik te maken, raden we u aan om de wijn naar het werk te sturen of naar een adres waar iemand deze gewoonlijk kan ophalen.

In elk geval zullen vervoerders proberen om meerdere leveringen te doen en als u niet thuis bent, heeft u altijd de mogelijkheid om de bestelling zelf af te halen bij uw dichtstbijzijnde logistieke centrum.

6 Kan ik de wijn naar een hotel of toeristisch appartement sturen?

Ja, zolang het hotel op de hoogte wordt gebracht dat we gaan bezorgen. Als u wijn naar een hotel wilt sturen, geef dan de data aan waarop u gaat verblijven en alle hotelgegevens, inclusief het kamernummer als u dat hebt.

7 Ik wil de wijn in originele houten kisten ontvangen, kan dat?

Het is mogelijk, maar u dient contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] om de transportkosten te beoordelen.

8 Wat moet ik doen als een fles kapot is gegaan?

De verpakking is ontworpen om breuk te voorkomen en onze partners zijn zich zeer bewust van de kwetsbaarheid van het product, maar toch is het mogelijk dat er wat breuk optreedt.

Controleer de bestelling na ontvangst in detail.

De vervoerders staan niet toe dat goederen worden teruggezonden als de klant ze in hun bijzijn opent, maar u kunt de doos van buitenaf controleren en als u vocht in de doos ontdekt, kan u de bestelling niet aanvaarden. Onze partner zal ons op de hoogte stellen van het incident en we sturen automatisch een nieuwe zending zonder kosten voor u.

9 Wat moet ik doen als de bestelling niet compleet is of niet overeenkomt met wat ik heb gekocht?

We proberen het niet te laten gebeuren, maar als we een fout hebben gemaakt bij het voorbereiden van uw bestelling, stuur dan een e-mail naar [email protected] met vermelding van uw gegevens en we sturen u het ontbrekende product kosteloos toe, of we sturen u restitutie van het geld voor het product.

10 Wijn importeren naar Zwitserland

De prijzen die u in Decántalo ziet, zijn Duty Paid prijzen. Dit betekent dat alle kosten die u in Zwitserland moet betalen, bij de prijs zijn inbegrepen. Wat u bij Decántalo betaalt, is de uiteindelijke prijs, zonder extra kosten. De prijs van wijn is inclusief, zowel 8,1% Zwitserse BTW als importkosten. Geen verrassingen.

11 Kan ik de bestelling ophalen en transportkosten besparen?

Tijdelijk niet mogelijk, we zullen u binnenkort informeren over eventuele wijzigingen.